Que es AMELL?

AMELL es l’Associació de Monitors i Educadors de Lleida, una entitat educativa especialitzada en la gestió de serveis per a l’educació en el lleure, esportiva i cultural.

L’Associació de Monitors i Educadors és una entitat sense ànim de lucre, dedicada a oferir tot tipus de recursos educatius, principalment a infants i joves. El propòsit, dia a dia, és millorar la qualitat dels diversos processos d’ensenyament i aprenentatge dels i les nostres usuàries.
L’interès i la motivació per a desenvolupar projectes en l’àmbit de l’educació en el lleure ha fet brindat l’oportunitat d’oferir a escoles, associacions i col·lectius una sèrie d’activitats que van més enllà del servei, amb l’objectiu d’aconseguir que el lleure sigui un espai complementari per a seguir aprenent aspectes tan importants com una bona convivència, l’adquisició de valors i hàbits saludables, el respecte a la diversitat i a la diferència, la construcció d’un bon autoconcepte i una correcta autoestima, la capacitat de treballar en equip i divertir-se en grup saludablement; i, per tant, tot d’elements necessaris per a un bon desenvolupament personal i social dels infants i joves, a través d’activitats d’oci, lúdiques, esportives i educatives.

Activitats i serveis

Activitats amb infants i joves

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Activitats i serveis a les famílies

Activitats i serveis a les escoles

Activitat i serveis al barri i a la ciutat

Solicita más información y un presupuesto sin ningún compromiso sobre nuestros servicios